Friday, November 12, 2010

surat cinta rm300

Hari ini seperti biasa, seperti minggu-minggu lepas, tamat je waktu persekolahan saya terus balik ke kuantan. Tiba je di rumah, de 2 surat menanti. 1 ialah kad jemputan perkahwinan kawan saya, Nona. Tapi yang 1 lagi agak pelik.erm...entah surat cinta dari siapa pulak. Agak formal. Macam penting. Siapa yang bagi ye?

Curious jugak. Tiba-tiba dapat surat cinta....

Tak terlintas di fikiran...

Bila bukak surat tu tak rasa apa-apa...tak berdebar pun..

Tapi tetap curious...dari siapa?

Bila dah buka...dan dah baca...tak sangka...

Saya dapat surat cinta saman had laju RM300.00!!

Frust gak...sebab fenin jugak memikir nak korek mana duit 300 tu.banyak tu!!! Gaji tak dapat gi.mana nak cari duit ni???

Tapi nak wat camna. Salah diri sendiri. Langgar peraturan. Serves me right.huhuhu...memang tak sangka. Petang 25 Oktober ri tu, time on the way balik keratong saya tak sedar drive lebih had laju. Ye la.time tu rush nak kejar tengok citer Chinta la kononnyer. Tak pasal melayang rm300.00.

Apapun, sekurang-kurangnya, ‘surat cinta’ saya dapat hari ni mengingatkan saya next time jangan drive laju-laju. Huhuhu...sedihnya...

No comments:

Post a Comment