Friday, March 12, 2010

dAri HatI uNtuK hAti...

Assalamualaikum...
alhamdulillah..akhirnya dapat juga inspirasi untuk menghasilkan blog ini sebagai platform memuhasabah diri dan berkongsi apa yang ada....Post-post di dalam blog ini yang bakal di publish sudah tentu mempunyai banyak kekurangan memandangkan diri ini yang masih dalam proses memperbaiki kekurangan dan mencari jalan terang...dan blog ini juga lebih bersifat diari dan cerita-ceritanya serta watak-wataknya adalah berkaitan kehidupan saya....
Pada sesiapa yang membaca, terima kasih diucapkan dan semoga memberi manfaat dan apa yang salah minta diberitahu agar dapat sama-sama memperoleh kebaikan darinya...
Satu lagi, mungkin dalam blog ini juda ada banyak sajak sebab saya suka tulis sajak...Jadi kalau sajaknye tak best, gelak dalam hati je la ye.hehehe...

kenapa DARI HATI UNTUK HATI?
-sengaja memilih ini sebagai nama blog kerana ini blog kehidupan saya...apa yang nak dicoretkan adalah dari hati dan untuk hati saya sendiri sebagai memuhasabah diri sendiri...

kenapa http://sibur-sibur.blogspot.com?
-'sibur-sibur' adalah favourite saya sebab die comel:)...dan ia lambang diri saya yang kerdil dan sedang terbang mencari jalan pulang yang terang, yang hakiki....

No comments:

Post a Comment